Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Maria - 11 juli 2013 23:57

Börjat träningen igen!
Känns bra , även att kroppen är öm !:)
Hittade en gammal bild som jag tog för ca 3 mån sen kanske och tog en igår. Tycker mig se lite skillnad runt magen ;)
Trots träningsuppehållet så har jag tappt i vikt under tiden jag var sjuk. Nu gäller det att fasta till ställen på kroppen:)
Ligger i sängen tänkte försöka sova efter en väldigt rolig kväll på gymmet med en kompis ;)
Natti!

Av Maria - 11 juli 2013 10:55

Åh äntligen drog jag tummen ur och tränade.
Var ett tag sen!

Har inte kunnat träna pga mina magbesvär sen efter operationen fick jag vänta.
Men nu så!
Blev en träning på ca 45 min. Mest för att jag haft ett rätt långt uppehåll att jag kände att jag behövde ta de lugnt.

Efter träningen blev det solning där jag brände hela mig. Men verkar blivit lite färg idag ändå ;)

Så nu är man på jobbet igen och ska vara här till kl 19.
3 pass kvar och sen går jag på lite semester!

Ska bli så jävla skönt! Öland, Göteborg, lite små utflykter. Ska bli mysigt!

Men taggar inför träning ikväll igen! Eftersom jag inte riktigt kan lyfta tungt än så kör jag cardio och några lättare lyft. Gött!!!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards