Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Maria - 10 juli 2013 11:31

Idag är jag åter jobbet till klockan 19, medans mannen jobbar och barnen är på dagis. Ett nytt ställe som är tillfälligt då allt annat är typ semesterstängt.
men bara veckan ut så tar vi sommarlov.

Så på ett sätt är det skönt att vara på jobbet, då de senaste dagarna har varit jobbigt hemma med barnen. Blir en del undersrtimulans på nått sätt när man ändå försöker göra saker med barnen.
Så är väl kanske bra att de är på dagis nu dessa tre dagar, annars hade jag slutat på psyket om inte annat.


Kom över en artikel på aftonbladet som var på nått sätt lite underhållande :
Gömde revolver i vagina 

Inte bara de hon hade tydligen gömt knark mellan skinkorna.

Ja vad säger man?! Man tager vad man haver liksom.
Yes kids börja inte knarka slutar med en revolver i vaginan och knark mellan skinkorna.
25 års fängelse fick hon med.
Ja sjukt vad man gör för den världen. Vill inte veta vad man mer kan gömma upp i vaginan haha.
Vem behöver en handväska, jag har min vagina! HAHA


Ska iaf försöka ta tag i lite saker här på jobbet, längtar till klockan är 19!


 

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards