Direktlänk till inlägg 29 juni 2015

Varför? Kanske? Om?

Av Maria - 29 juni 2015 23:23

Ligger jag här igen och har en massa tankar. Är trött, men kommer inte till ro.
När man börjar gräva i vissa tankar gör det svårare.
Jobbar tre pass till sen går jag på semester. Efterlängtad semester! Jag är så värd detta!
Försöker klura ut vad vi ska göra.

Som andra saker i mitt liv jag försöker klura ut. Fuck att det ska vara svårt att släppa vissa saker. Vissa tankar, vissa varför? Kanske? Om? Osv osv.
Livet är ganska kort om man tänker efter. Vem vet var jag är i mon?
Förhoppningsvis på jobbet ;)
Får försöka blunda några timmar innan det ör dags att gå upp igen!

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 juli 2015 20:34

Kolmården! På g hem nu! Himla trött men så värt att gå där i 6 timmar med barnen. Dom gillade det och jag älskade delfinshowen, så pass att jag grät haha! Höjdpunkten! Verkligen! Nu är vi som sagt på väg hem. Sjukt trött. Ska bli skönt att ko...

Av Maria - 8 juli 2015 01:43


Att kunna lägga sig sent , den nattugglan jag är, är ju semester! Men vaknar sent också . Så i mon kommer klockan att ringa runt 8.30. Får ta vara på dagen. Såg snabba cash livet delux tror jag den hette. Fan vilken film! Bra svensk film, bra skå...

Av Maria - 12 maj 2015 23:27


Åh tisdag! Denna tisdag! Bra dag idag! Nostalgisk då pappa har varit i mina tankar ofta . Han är där varje dag men just dom senaste har det varit mer. Sista dagen för barnen i skola/dagis. Sen lediga till måndag. Jag jobbar tre pass till sen är jag...

Av Maria - 16 mars 2015 23:30


Åh så är det fem veckor som rökfri idag! Sjukt vad tiden går fort ich lättare det blir! Men ibland så känner jag suget ganska mycket! Men sen går det över lika fort. Kan tillägga att det är min feberfria dag idag med! Usch fått halsont och feber . F...

Av Maria - 16 februari 2015 14:16


Börjar sportlovsveckan med vab. Maxi som varit halvfebrigt och hostat mycket. Blir alltid så bär kruppen kommer. Piggare idag så blir åter till jobbet på onsdag då jag är ledig i mon. Hade tandläkartid i morse med så A fick ta sig från jobbet så ja...

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Skapa flashcards