Alla inlägg under maj 2013

Av Maria - 31 maj 2013 10:28

Åter på jobbet!
Varför ska det alltid vara så himla fint väder när jag jobbar?   Sån tur har jag. Plus att man ska jobba hela helgen så man kan inte direkt njuta av vädret... eller jo kanske lite.
Inatt hade jag världens sjuuuukaste dröm jag haft. Bara att tänka på det och försöka skriva ner det får mig att klökas.
Jag drömde att jag hade svalt en konstig parasit och när jag började klökas började jag dra ut en massa ganska ståra ålar ifrån munnen.
Fy fan vad jag äcklas!
Va fan är det med med undermedvetna egentligen! haha!

Fredag idag! Skönt men ändå inte då jag jobbar helgen. Sköna är dock att jag jobbar korta pass på helgerna :)
Vi velarvad gäller semester. Spanien inte Spanien... Hmm?!
Jag är en sån tönt som kollar flygbiljetterna varje dag ;) och idag lyckades jag hitta sjukt billiga biljetter för alla 4 i aug i 10 dagar.
Ska övertala mannen att vi ändå åker till Spanien :)
Vi behöver ändå baa flygresan boende har vi ju :)

Nähe får göra nytta på jobbet .
Trevlig helg!

Av Maria - 30 maj 2013 14:41

Idag är det en sån dag man inte vill nått annat än bara ligga i solen! Fan vad segt det är att jobba.
Det gör det inte bättre då jag jobbar till söndag nu :(
Fy fan!
Man får stå ut!
Ska försöka hinna med träning ikväll med. I värsta fall drar jag på en lång promenad ist.

Dags att jobba lite så timmarna går fort! ;)

Av Maria - 28 maj 2013 15:54

Värmen är här!
Denna senaste veckan har vi varit sjuka! Barnen med magsjuka även vi fick en lätt släng av att.
Träningen har jag prioriterat sist. Jag är ärlig och skriver att jag inte orkat och haft motivation.
Men nu är det slut med lata dagar.
Men svacka har varit och vi kör igång med träningen igen!
Var ute och gick med barnen innan dag ( barnen cyklade ) . Gick 4,1km. Rätt tufft i 25graders värme , men det gick. Ikväll drar jag till gymmet en sväng.
Nu laga mat till mina killar !
Ha en fin dag!

Ses!

Av Maria - 28 maj 2013 15:49

Värmen är här!
Denna senaste veckan har vi varit sjuka! Barnen med magsjuka även vi fick en lätt släng av att.
Träningen har jag prioriterat sist. Jag är ärlig och skriver att jag inte orkat och haft motivation.
Men nu är det slut med lata dagar.
Men svacka har varit och vi kör igång med träningen igen!
Var ute och gick med barnen innan dag ( barnen cyklade ) . Gick 4,1km. Rätt tufft i 25graders värme , men det gick. Ikväll drar jag till gymmet en sväng.
Nu laga mat till mina killar !
Ha en fin dag!

Ses!

Av Maria - 2 maj 2013 15:21

Nu var det ett tag sen. Har bokstavligen haft fullt upp!
Har börjat jobba mina 75%. Och i kombinationen träning och barn hinner man knappt gå på toa känns det som.
Träningen går sådär då tiden i te räckt till men blir promenader och nån gym dag i veckan. Har tappat 8 kg ändå så det är ju bra att det går.
Nu är våren här och alla frestelser oxå. Men det ska väl gå det med.

Sitter på jobbet just nu som jag ska göra till söndag :(
Men money money!!

Får ta och äta lite lunch i solen nu ska bli skönt!!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards