Alla inlägg under december 2013

Av Maria - 31 december 2013 13:20

Sista dagen på året!
Den får ett fint slut och början på året börjar fantastiskt!
Vi får fira nyår med familjen och vår efterlängtade brorson och jag börjar på nya jobbet den 7 jan!
Året kanske inte har varit den bästa men detta år ska bli fantastiskt har jag bestämt!
Det ända jag önskar är att mina barn och familj ska vara i god hälsa och jag ska trivas på mitt nya jobb vilket jag tror att jag kommer att göra!

Nu ska jag städa färdigt här hemma innan vi åker mot min bror för att fira nyår!

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Av Maria - 18 december 2013 10:51

Onsdag redan! helt sjukt vad tiden flyger! Mindre än en vecka till Jul! Ska bli så skönt när hela grejen är över!
På fredag ska jag till (nya) jobbet för att få schema och skriva på anställningsavtalet då jag börjar jobba den 7 Januari.
Ska bli sjukt spännande samtidigt som det är sjukt nervöst nu! Ett nytt område men det gör det spännande mest! Börjar första veckan på jobbet för att sen pendla till Uppsala för utbildning.
Vara borta från  familjen mån-fre ska bli , tro det eller ej, sjukt skönt!!! Haha
Självklart kommer jag att sakna mina killar men det ska bli skönt att koncentrera sig på det nya i mitt liv.
Jag kommer att börja jobba heltid så nu laddar jag batterierna inför det. Även 3 skift så trött kommer man nog att vara första tiden när allt är nytt!
Så när ni ringer Jouren på SOS så tänk på att jag kan svara er haha :)
Det bästa med det hela är att jag har redan en kompis där som jag jobbat med innan, så en viss trygghet finns redan ;)


Har fått motivationen för träning igen. Det är helt fantastisk när det går uppför att man finner motivation i saker man slappat med.

Jag är helt mörbultad dock haha.
Mitt mål är att försöka träna minst 3 gånger i veckan, sen när jag börjar jobba vet jag inte hur det kommer att gå med träningen :/ Men gör mitt bästa.
Ska strax hoppa in i duschen för att sen ta till mig städningen och för att sen hämta barnen. Ja fan man får aldrig ta det lugnt i detta hus ;)

Av Maria - 17 december 2013 19:52

En vecka kvar till jul och det känns som vår! Jag gillar't!!
Jag är ingen vinter/kyla/snö människa alls så detta väder är jag nöjd!
Dock vet man att det kommer en vinter till i februari som det brukar men förhoppningsvis stannar den inte länge.

I helgen hade vi firat en tidig jul med svärfar och familjen. Barnen fick öppna tidiga julklappar.
Jättemysig stund!
Även i fredags så fick jag äntligen veta att jag fick jobbet !!!
Jag fick jobbet jag har velat ha väldigt länge!!
Jag ska dit nu på fredag och skriva på lite då jag börjar jobba redan den 7 januari.
Heltid dessutom! En hel omställning men Gud vad bra det ska bli!
Det ska bli så jäkla kul!
En ny del i livet startar! Så nu är det att förbereda sig inför jobbstarten men jag längtar !!

Happy me!!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards