Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Maria - 4 juli 2013 14:00

Buenos dias Suecia!
Fattar du inte , Googla   
Är på jobbet just nu, hade en stund över nu medans jag äter lunch. Blev en utspridd fiskgratäng.
Fan att jag inte tog en sådan klassisk matbild.
Varför den blev utspridd var att den egentligen skulle in i ugnen och eftersom maträtten är köpt så kom den i en aluminium låda.

Mikrovågsugn och aluminium har vi provat i mina yngre dar, slutade inte sååååå bra måste jag säga.
Så fick ta dän aluminium tjofräset och mikrade maten och den bara flööööt ut på tallriken.
Blev lite som en barnspya mot slutet. Mmm jättegott!

Well enough om mat och spya.
Torsdag idag vilket innebär...FREDAG i morgon   . Jobb i mon sen ledig till tisdag.
Blir tydligen en tur till Spanien trots allt . Fast med lite dåligt samvete. Hade velat att alla vi åkte men jag måste åka ändå och fixa lite och även att jag behöver ta de lite lugnt.
Nä får avrunda då detta inlägg har tagit mig typ en timme att skriva.
Behöver en ny laptop, denna börjar bli dement!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards