Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Sista semesterveckan !

Av Maria - 24 juni 2014 02:10

Åh kl är sent och jag är inte trött.
Jäkla serie som håller mig vaken!
Fick en sån blandad känsla innan när jag tänkte på att det är min sista semestervecka för iår!
På ett sätt ska de bli skönt att börja jobba igen men ändå inte!
Hade behövt en vecka till tror jag men men så är det!

I mon är det träningsavslutning med Leos lag så föräldrarna möter barnen.
På med benskydd och skor och krossa små 7 åringar! Haha tävlingsinriktad som jag är bryr jag mig inte om dom är sju haha !! Evil jag vet!;)

Undrar vad dagen har att erbjuda i morgon :)
Blir väl bra det med :)
Får jag försöka sova lite annars blir jag zombie i mon!

 
 
MiaIMiaMIa

MiaIMiaMIa

23 juli 2014 21:29

Jag är en kvinna, mamma, fru. Men egentligen är jag inte skapt till att vara ensamhet. Har mina hundar. Har min sysselsättning på kommuns psyktrin och är ofta ledig på helgerna och vissa vardagar. Mina intressen ligger mest i djur, natur, sjön, promenad, skärgård m.m
Medmänsklighet och omtanke är det viktigaste i livet.
Tänk om några av mina bästa framtida vänner finns här.


Min Fritid!

Vad jag gör på min fritid:
Går kurser med hundarna tränar och tävlar m.m


Om den jag söker!
Kamrater, vänner, motions sällskap, resesällskap. Någon som behöver mig och som jag kommer att behöva är vänner fram för allt. Allt för att få glädje och skratt i vardagen.

Vad vill jag göra med dig!
Öppen för nya upplevelser att får nya seriösa, ärliga vänner.



/Mia




Har en blogg där jag skriver om mina diagnoser, psykisk ohälsa och vill lyfta fram min blogg eftersom målet med den är att skapa en gemenskap, öka kunskapen och minska min tabun, Diganoser m.m Vill ni mig något så är den här.




/E-mail: mia2@home.se

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 juli 2015 20:34

Kolmården! På g hem nu! Himla trött men så värt att gå där i 6 timmar med barnen. Dom gillade det och jag älskade delfinshowen, så pass att jag grät haha! Höjdpunkten! Verkligen! Nu är vi som sagt på väg hem. Sjukt trött. Ska bli skönt att ko...

Av Maria - 8 juli 2015 01:43


Att kunna lägga sig sent , den nattugglan jag är, är ju semester! Men vaknar sent också . Så i mon kommer klockan att ringa runt 8.30. Får ta vara på dagen. Såg snabba cash livet delux tror jag den hette. Fan vilken film! Bra svensk film, bra skå...

Av Maria - 29 juni 2015 23:23


Ligger jag här igen och har en massa tankar. Är trött, men kommer inte till ro. När man börjar gräva i vissa tankar gör det svårare. Jobbar tre pass till sen går jag på semester. Efterlängtad semester! Jag är så värd detta! Försöker klura ut va...

Av Maria - 12 maj 2015 23:27


Åh tisdag! Denna tisdag! Bra dag idag! Nostalgisk då pappa har varit i mina tankar ofta . Han är där varje dag men just dom senaste har det varit mer. Sista dagen för barnen i skola/dagis. Sen lediga till måndag. Jag jobbar tre pass till sen är jag...

Av Maria - 16 mars 2015 23:30


Åh så är det fem veckor som rökfri idag! Sjukt vad tiden går fort ich lättare det blir! Men ibland så känner jag suget ganska mycket! Men sen går det över lika fort. Kan tillägga att det är min feberfria dag idag med! Usch fått halsont och feber . F...

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Skapa flashcards