Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Maria - 18 februari 2014 23:45

Vilken dag!
Började dagen med att sova lite längre. Sen upp och äta frukost och städa sen lämna barnen på fritids och dagis sen hann jag träna med innan jag åkte till jobbet!
Råkade jobba över med 10 min idag. Men så är det ibland!
Jobbet funkar bättre och bättre hela tiden. Allt faller på plats och man lär sig nytt varje dag.
Jag jobbar mer självständigt då är det lättare. Dock kan man fastna och då låser det sig men då är det tur att man kollegor som hjälper en.

Nu har jag ledig fram till fredag så går jag på helgen!
Hade velat vara ledig men så är det när man jobbar varannan helg.

I mon ska jag ta sovmorgon! Ska bli skönt!!
Hoppas bara barnen vill gosa lite i sängen så man slipper gå upp för tidigt.
Eftersom barnen har sportlov tänkte jag att man kanske kunde ta sig till ishallen lite och åka :)
Hade behövt ett par nya skridskor dock eftersom jag är bredfotad så kan jag inte ha de vanliga vita konstskridskor. Får se om jag lyckad hitta ett par begagnade.

Nöje min andra hälft snarkar bredvid kanske dags att jag gör han sällskap?!
Gonatt!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards