Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Maria - 9 februari 2014 23:26

Nu var det verkligen ett tag sen.
Jag har börjat på det nya jobbet och trivs jättebra hittills!
Mycket nytt och goa kollegor . Men trött i huvudet är man när allt är nytt.
Men väldigt kul!
Ligger i sängen just nu för att jag ska snart sova. Har jobbat två nätter och det känns att vända tillbaka dygnet.
I mon är jag ledig men blir ändå att få upp tidigt för att lämna sonen i skolan.

Sen jobbar jag tisdag fram till fredag.
På söndag ska vi ha kalas för Maxi!
Många barn som kommer så lär bli intensivt! :)
Från och med i mon ( eller egentligen nu) fimpar jag för alltid och ger 100% till träning ist. Eller så gått det går att kombinera med familj och jobb.
Men inget är omöjligt!!!
Ny vecka, nya utmaningar , ny Jag!
Gonatt!

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards