Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Maria - 16 augusti 2013 09:49

Fredag så jävla skönt!!!!
Sitter och filosofierar lite om livet och allmänt. Jag vet inte men jag har blivit ganska filosofisk...av någon konstig anledning. Well..
Några timmars jobb kvar sen är jag långledig. ska bli sjukt skönt.

Satt och tänkte på detta med lögner.
Alla ljuger minst en gång per dag. Den som säger att den aldrig ljuger...ljuger!
Jag ljuger. För barnen, för mig själv, även för andra som bara frågar mig hur det är men man svara "Bra" när det kanske inte är bra.
Tänk om världen var ärlig, alla talade sanning oavsett vad det handlar om.

- " Hej Maria, hur är det?"
-" Fan inte så bra,  jag fick min mens igår, blöder som fan, plus att jag har värsta diarren jag inte blir av med. Hur är det med dig då?"
-" Ja du jag fick fotsvamp som jag behandlar plus att jag äter någon medicin som gör mig sjukt fisig. Släpper mig konstant."
-"Fy fan! Du, måste skynda mig på toa annars skiter jag på mig igen. Hej!"

Haha tänk om samtalen bestodd av sådant material istället. Fatta vad mer man skulle prata om, istället för det tråkiga kallpratet många brukar ha.
Många gånger man säger att man har bråtom är det för att man missar bussen, eller ett möte osv. men i många fall kanske det är för att man måste skita. Tänk på det till nästa gång ni möter någon ni känner som har bråttom   .

 

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards