Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Maria - 6 augusti 2013 23:49

Ligger på soffan med världens mensvärk. Skulle tränat idag men jag får sjuka kramper vid mens det är sjukt!
Har varit en lugn dag på jobbet. Två jobbdagar kvar sen en dags ledigt.
Sen är de inte många dagar kvar till Spanien. Ska bli skönt!

Nu får jag inta sängen så man orkar en dag till på jobbet!!

Titta vad jag hittade i min säng! ???

Av Maria - 6 augusti 2013 16:44

Uff tillbaka till jobbet. Mindre roligt att vara här idag då det är sjuuuukt varmt. Känns åska i luften så itne konstigt.

Jag har sett en film som heter #safehaven. En kärleksdrama film som får en att gråta som ett litet barn.
Kortfattat vad den handlar om , så är det om en tjej som rymmer från sin man och hamnar i en liten by där hon träffar Alex. Ja.. Bästa är att se den. Jättebrafilm! *torkar tårar*.
Jag brukar egentligen mer kolla på action/blodigfyllda filmer men någon gång ibland är det fint med sådana lipfilmer.



Som sagt är det jobb vecka, ända till söndag med en ledig dag på fredag då vi ska på begravning.

Ska bli jobbigt, men ska nog gå bra.
Ska jobba vidare här på jobbet, har redan tagit en glasspaus!
#glass

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards