Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Jag skulle ha gift mig med Zlatan!

Av Maria - 15 augusti 2013 14:29

Åh det märks att barnen börjat på skola/Dagis igen *Mamma glad:)*
De är tröttare och somnar i resonabel tid!
Speciellt den lilla jordbävningen som gärna håller på en stund innan han somnar.
L brukar springa in till vår säng och lägga sig där i smyg och kolla på tv. inte ens de hinner han med för han redan sover .
Men värst är mornarna tycker jag ändå. Speciellt med den lilla jordbävningen.
Han tar en eeeeevighet innan han klär på sig. När jag säger till han säger han

" Sluuuuta sägaaaa mammaaaa!!" Haha ungen är för go.
Samtidigt som man vill strypa dom ibland kan man inte annat en småle   

Men vi ska inte glömma att men dagis/skola igång kommer alla dessa hemska sjukdomar! Fy fan vad jag fasar!
Jag hatar kylan och vinter just av den anledningen. Ibland undrar jag varför inte mina föräldrar flyttade till ett varmare land istället   .
I vilket fall är L väldigt glad över att ha fått börja skolan. Egentligen börjar dom nästa vecka men inskolningen är igång och fritids måste han gå när vi jobbar.

Mycket nu inför ny årstid. den stora behöver nya kläder mm. Den lille också för den delen. Den som säger att allt som ett barn behöver är ; Kärlek, omvårdnad och att finnas där snackar en massa skit.
Klart barnen behöver det där med men utan pengar finns inte allt de andra. Kärlek köper inte nya skor.
Thats the truth!
Man får slita för leverbröder...och de nya regnkläderna, byxor, skor... ja ni fattar :)

Något jag har fått lära mig att inget är gratis i livet.
Därför skulle jag ha gift mig med #Zlatan! Fan att han gillar dessa blonda bruttor!
Zlatan! Jag kan bleka mitt hår! Allt för dig!! ;) Tänk att leva som en fotbollsfru. Och inte vilken som helst heller!

Får dra vidare med min dag ...här på jobbet.. där jag sliter för leverbrödet ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 juli 2015 20:34

Kolmården! På g hem nu! Himla trött men så värt att gå där i 6 timmar med barnen. Dom gillade det och jag älskade delfinshowen, så pass att jag grät haha! Höjdpunkten! Verkligen! Nu är vi som sagt på väg hem. Sjukt trött. Ska bli skönt att ko...

Av Maria - 8 juli 2015 01:43


Att kunna lägga sig sent , den nattugglan jag är, är ju semester! Men vaknar sent också . Så i mon kommer klockan att ringa runt 8.30. Får ta vara på dagen. Såg snabba cash livet delux tror jag den hette. Fan vilken film! Bra svensk film, bra skå...

Av Maria - 29 juni 2015 23:23


Ligger jag här igen och har en massa tankar. Är trött, men kommer inte till ro. När man börjar gräva i vissa tankar gör det svårare. Jobbar tre pass till sen går jag på semester. Efterlängtad semester! Jag är så värd detta! Försöker klura ut va...

Av Maria - 12 maj 2015 23:27


Åh tisdag! Denna tisdag! Bra dag idag! Nostalgisk då pappa har varit i mina tankar ofta . Han är där varje dag men just dom senaste har det varit mer. Sista dagen för barnen i skola/dagis. Sen lediga till måndag. Jag jobbar tre pass till sen är jag...

Av Maria - 16 mars 2015 23:30


Åh så är det fem veckor som rökfri idag! Sjukt vad tiden går fort ich lättare det blir! Men ibland så känner jag suget ganska mycket! Men sen går det över lika fort. Kan tillägga att det är min feberfria dag idag med! Usch fått halsont och feber . F...

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards