Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

Sommar för alltid....? Snälla!?

Av Maria - 2 augusti 2013 15:54

Ah det var ett tag sen.
Jag har haft semester och jag har ärligt talat, inte haft tid för att skriva. 
Nu är jag tillbaka på jobbet igen :( Men snart ska jag vara ledig några ddagar igen då jag åker till Spanien =).
Måste ner och fixa lite med lägenheten. Ska bli skönt att komma iväg några dagar.
Senaste veckorna har varit intensiva på något sätt. 

Snart är det skolstart för stora killen och även dagis start för lill stora killen. Vilket egentligen betyder utgifter.
Barnen kommer att behöva nya regnkläder/höstkläder. Leo kommer att behöva ny vinteroverall.
Hatar när allt är som vanligt igen. Vill ha sommar för alltid.


Vi får ta en lite sväng förbi ullared med för att handla lite :) Vi tänkte åka första gången med barnen. Börjar nog ångra mig redan.


Annars har vi haft en väldigt fin sommar måste jag säga. Med massa utflykter och Liseberg. Fasen vad kul man hade. 

Sitter på jobbet i 3 timmar till sen tar jag helg. Ska bli skönt med ledighet. Nästa vecka är det begravning som gäller idag om en vecka. Nästa helg jobbar jag men vi har tänkt att gå till stan då det är lite fest med karuseller och sånt som är fett dyrt haha.
Ja vad gör man inte för barnen.


Får fortsätt med det jag höll på med =)

Foto: Sommar <a href=#villinteattsommarenskataslut #njuter #sol #sweden #latina" width="504" height="504" />


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 juli 2015 20:34

Kolmården! På g hem nu! Himla trött men så värt att gå där i 6 timmar med barnen. Dom gillade det och jag älskade delfinshowen, så pass att jag grät haha! Höjdpunkten! Verkligen! Nu är vi som sagt på väg hem. Sjukt trött. Ska bli skönt att ko...

Av Maria - 8 juli 2015 01:43


Att kunna lägga sig sent , den nattugglan jag är, är ju semester! Men vaknar sent också . Så i mon kommer klockan att ringa runt 8.30. Får ta vara på dagen. Såg snabba cash livet delux tror jag den hette. Fan vilken film! Bra svensk film, bra skå...

Av Maria - 29 juni 2015 23:23


Ligger jag här igen och har en massa tankar. Är trött, men kommer inte till ro. När man börjar gräva i vissa tankar gör det svårare. Jobbar tre pass till sen går jag på semester. Efterlängtad semester! Jag är så värd detta! Försöker klura ut va...

Av Maria - 12 maj 2015 23:27


Åh tisdag! Denna tisdag! Bra dag idag! Nostalgisk då pappa har varit i mina tankar ofta . Han är där varje dag men just dom senaste har det varit mer. Sista dagen för barnen i skola/dagis. Sen lediga till måndag. Jag jobbar tre pass till sen är jag...

Av Maria - 16 mars 2015 23:30


Åh så är det fem veckor som rökfri idag! Sjukt vad tiden går fort ich lättare det blir! Men ibland så känner jag suget ganska mycket! Men sen går det över lika fort. Kan tillägga att det är min feberfria dag idag med! Usch fått halsont och feber . F...

Presentation


Jag är som jag är..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Följ mig på Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Översätt Bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards